Nieuw seizoen nieuwe kansen!

Nieuw seizoen, nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen!


De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn al even begonnen, en dus worden er ook nieuwe doelen gesteld. Ik zal vanaf dit moment ook zeker weer beginnen met bloggen van de voortgang en vooral de wedstrijden die ik doe.

Ik heb er voor gekozen om mij dit seizoen toch wel te gaan focussen op puur het korte werk. Na vorig jaar een halve gedaan te hebben, en dat ook wel weer genoeg afstand vond, leek dat mij wel echt de beste oplossing! Het doel voor dit seizoen is om tijdens de competitiewedstrijden goed te presteren en mij daar ook echt op te gaan focussen! Het doel is om het komend seizoen de 1e divisie teamtriathlon te halen, maar er is nog veel werk aan de winkel en de concurrentie is groot.

In de voorbereiding voor het seizoen heb ik al een aantal loopwedstrijden gelopen. De concurrentie op loopwedstrijden is hoger dan vorig jaar, dat merk ik meteen! De eerste paar wedstrijden die ik heb gelopen had ik een snellere tijd dan de Nr,1 van het jaar ervoor maar is het me niet gelukt om het podium te halen! Het was ook erg lastig om weer een beetje vorm te vinden, maar het begint weer een beetje terug te komen! Tijdens de Lightrun in Klazienaveen een 4mijl gelopen. Hier heb ik een nieuw PR gezet op de 4mijl met een tijd van 24.03! En daar mee ook het eerste podium van het seizoen kunnen bemachtigen!

Ik hou het hierbij voor deze blog, aankomend weekend loop ik de FS Hondsrugcross, daarna zal ik weer met een update komen!

Bedankt voor het lezen, en delen wordt gewaardeerd!(Facebook).

Reacties

Populaire posts van deze blog

IronMan Zell am See-Kaprun

3e Plek VOV Run Vries

Triple Mix Almere Duin!